Thirrjet e vitit 2022 për praktika  – Rrjeti i Universiteteve të Detit të Zi

Instituti Europian i Drejtimit Kulturor (EICR) shpall thirrje për praktikat e vitit 2022. EICR u jep mundësinë studentëve të kryejnë një stazh për të studiuar nga afër dhe të kuptojnë më mirë procesin e certifikimit, strukturën e tyre, misionet e tyre dhe në përgjithësi punën e mbrojtjes dhe promovimit të diversitetit të trashëgimisë kulturore të Evropës. Praktikat nMe teper…

Bursa Erasmus + për studentë në Universitetin e Salernos (University of Salerno) në Itali.

Thirrje për bursa studimi për studentë në kuadër të Programit “Erasmus +” për komponentin KA1 International Credit Mobility në Universitetin e Salernos (University of Salerno) në Itali. Universiteti “Ismail Qemali”, Vlorë në bashkëpunim me Universitetetin e Universitetin e Salernos, në kuadër të Programit “Erasmus+” për komponentin KA107, fton të gjithë studentët Me teper…

Dita Ndërkombëtare e Diabetit

Në kuadër të Ditës Ndërkombëtare të Diabetit, Fakulteti i Shëndetit, Departamenti i Infermierisë me Koordinatore Dr.Denada Selfo në bashkëpunim me Qendrën Kërkimore me Koordinatore Dr. Glodiana Sinanaj dhe Departamentin e Kujdesit me Koordinatore Dr. Rezarta Lalo, organizuan aktivitetin promocional me temë: ““Depistimi i komunitetit të qytetit të Vlorës në lidhje me  hipertMe teper…

BURSA STUDIMI NË UNIVERSITETIN MOHAMED BIN ZAYED TË INTEGJENCËS ARTIFICIALE NË ABU DHABI VITI AKADEMIK 2021-2022

Nëpërmjet Ambasadës së Republikës së Shqipërisë në Abu Dhabi jemi informuar mbi ofrimin e bursave të studimit për studentët e ekselencës, për studime pas universitare master dhe doktoraturë, në Universitetin Mohamed bin Zayes të Inteligjencës Artificiale (MBZUAI). Ky universitet është themeluar në vitin 2019 dhe ofron programe në fushën e Inteligjencës Artificiale për stuMe teper…

Personel akademik pranë Departamentit të Infermierisë

Universiteti “Ismail Qemali” Vlorë, bazuar në Urdhërin Nr. 124, datë 16.11.2021 të Rektorit, shpall njoftimin për konkurim të hapur, për vendin e lirë të punës në Universitetin “Ismail Qemali” Vlorë:  1 (një) personel akademik me angazhim me kohë të plotë, për fushën e infermierisë për vitin akademik 2021-2022  pranë Departamentit të Infermierisë në FakultetinMe teper…

Bursa Erasmus + për studentë në Universiteti Teknik i Varnës (Technical University of Varna), Bullgari.

Thirrje për bursa studimi për studentë në kuadër të Programit “Erasmus +” për komponentin KA1 International Credit Mobility nga Universiteti Teknik i Varnës (Technical University of Varna), Bullgari.   Universiteti “Ismail Qemali”, Vlorë në bashkëpunim me Universitetin Teknik të Varnës në Bullgari në kuadër të programit “Erasmus+” për komponentin KA107, ftoMe teper…

Bursa Erasmus + për student në Universitetin e Atikës Perëndimore (University of West Attica) në Greqi.

Thirrje për bursa studimi për studentë në kuadër të Programit “Erasmus +” për komponentin KA1 International Credit Mobility në Universitetin e Atikës Perëndimore (University of West Attica) në Greqi. Universiteti “Ismail Qemali”, Vlorë në bashkëpunim me Universitetetin e Atikës Perëndimore, në kuadër të Programit “Erasmus+” për komponentin KA107, fton të gjithëMe teper…

Personel akademik, “asistent-lektorë” në Ekonomiks

Universiteti “Ismail Qemali” Vlorë, bazuar në Urdhërin Nr. 117, datë 05.11.2021 të Rektorit, shpall njoftimin për konkurim të hapur, për vendin e lirë të punës në Universitetin “Ismail Qemali” Vlorë:  Përshkrimi i vendit të punës 1 (një) personel akademik, “asistent-lektorë” (jo me gradë shkencore apo tituj akademik), me kohë të plotë, për mbulimin e ngaMe teper…

Bursa Erasmus + për studentë në Universitetin e Ataturkut (Ataturk University) në Turqi.

Thirrje për bursa studimi për studentë në kuadër të Programit “Erasmus +” për komponentin KA1 International Credit Mobility nga Universiteti i Ataturkut (Ataturk University) në Turqi. Universiteti “Ismail Qemali”, Vlorë në bashkëpunim me Universitetin i Ataturkut në Turqi në kuadër të Programit “Erasmus+” për komponentin KA107, fton të gjithë studentët e UV-së të Me teper…