Thirrje për bursa mësimdhënie/trajnim për stafin akademik dhe ndihmës akademik me karakter administrativ me kohë të plotë në kuadër të Programit “Erasmus +” për komponentin KA1 International Credit Mobility
Universiteti “Ismail Qemali”, Vlorë në bashkëpunim me Universitetin Kalisz në Poloni në kuadër të Programit “Erasmus+” për komponentin KA1, fton të gjithë stafin me kohë të plotë në UV të aplikojnë për bursë për mobilitet mësimdhënie/trajnim.
Mobiliteti përfshin:
–Shkëmbimin e stafit akademik për mësimdhënie, i cili lidhet me fushat sipas kodit ISCED “0913 Nursing and midwifery”
– Shkëmbimin e stafit ndihmës akademik me karakter administrativ për trajnim.
– Kohëzgjatja: 5 + 2 ditë.
– Numri i kuotave: – 3 (tre) mësimdhënie
– 2 (dy) trajnim
– Periudha e mobilitetit: 02-08 Qershor 2024 (Konferenca për Shëndetin e Familjes”
– Dieta ditore: 140 Euro.
– Shpenzime udhëtimi: 275 Euro.
Shpenzimet e udhëtimit
përllogariten në bazë të largësisë
sipas linkut
https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/resources/distance-calculator_en
Kriteret për aplikim për mobilitet mësimdhënie:
–Stafi akademik me kohë të plotë në UV.
–Njohja e gjuhës angleze minimalisht në nivelin B2.
Kriteret për aplikim për trajnim:
–Staf ndihmës akademik me karakter administrativ me kohë të plotë në UV.
–Njohja e gjuhës angleze minimalisht në nivelin B2.
Kriteret e përzgjedhjes:
Stafi do të përzgjidhet në bazë të skemës së miratuar në rregulloren “Për Implementimin e Marrëveshjeve Ndër-institucionale në Kuadër të Programit Erasmus+ KA107 International Credit Mobility’’, sipas kritereve të mëposhtme:
–Arritja akademike. Titulli akademik/ Grada shkencore për stafin akademik.
–Eksperienca në punë për stafin ndihmës akademik/administrativ.
–Kompetenca e gjuhës së huaj.
Në rast të kandidatëve me pikë të barabarta:
–Prioritet do t’u jepet stafit që u përkasin grupeve me diversitete sociale ekonomike, gjinore, racore, ngjyre, aftësi të veçanta, etj.
–Barazia gjinore (aty ku është e mundur, të përzgjidhen kandidatë të barabartë në numër për nga gjinia).
–Prioritet do t’u jepet stafit që nuk kanë përfituar më parë nga programi Erasmus+ KA1.
Dokumentet e nevojshme për aplikim:
–Formular i aplikimit.
–Kopje e dokumentit identifikues/ pasaportë.
–Dokument që vërteton statusin e të punësuarit pranë UV-së.
–Jetëshkrimi (Curriculum Vitae) në gjuhën angleze.
–Vërtetim nga Rektori / Dekani i Fakultetit tuaj që ju lejon të shkëputeni për të kryer mobilitetin.
–Çertifikatë që vërteton njohjen e gjuhës.
Dorëzimi i dokumentave të aplikimit kryhet në një nga mënyrat e mëposhtme:
–Elektronikisht (të skanuara në formatin pdf) në adresën international@univlora.edu.al
–Dorazi pranë Sektorit të Projekteve dhe Marrëdhënieve me Jashtë pranë Rektoratit, Kati i I-rë.
Afati i fundit i aplikimit është 11/03/2024
Procedura e përzgjedhjes:
1.Faza e Nominimit
–UV ngre një komision ad-hoc, i cili do t’i rendisë kandidatët në bazë të skemës së pikëzimit si dhe kritereve të thirrjes.
–Kandidatët aplikues do të njoftohen prej SPMJ-së në adresën e tyre të email-it mbi rezultatet e renditjes.
–Kandidatët aplikues kanë të drejtën e ankimimit kundër vendimit të komisionit ad-hoc pranë Rektorit brenda 5 (pesë) ditëve nga marrja e njoftimit.
–Në përfundim të afatit të ankimimit, SPMJ përcjell listën e stafit të nominuar pranë pranë Universitetit Kalish.
2.Faza e përzgjedhjes nga universiteti pritës
–Stafi i nominuar do të kontaktohen prej Universitetit Kalish mbi njoftimin e ditës së intervistës online.
–UV-së do i niset një list me aplikantët e përzgjedhur ose jo.
Më shumë informacion mbi universitetin pritës dhe katalogun e kurseve në gjuhë të huaj i gjeni në linket:
https://uniwersytetkaliski.edu.pl/en/home-page/
https://uniwersytetkaliski.edu.pl/en/international-cooperation/erasmus-course-catalogues/
Për më shumë informacion rreth skemës së mobilitetit dhe mënyrës së aplikimit mund të kontaktoni me Sektorin e Projekteve dhe Marrëdhënieve me Jashtë (international@univlora.edu.al).
Universiteti “Ismail Qemali” Vlorëju uron suksese!
FORMULAR APLIKIMI PERSONELIN _Kalish
FORMULAR APLIKIMI PER PERSONELIN AKADEMIK _ Kalish