Programi i TransparencësHyrje |
| Rreth autoritetit |
Kuadri ligjor rregullator Tekstet e plota |
E drejta për t'u informuar dhe për t'u ankuar |
| Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të AP | Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat | Informacion në lidhje me performancën e AP |
| Shërbimet që ofrohen nga AP | Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AP | Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve |
| Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve | Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga AP | Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga AP |
• Struktura organizative/Organigrama
• Struktura e pagave
• Funksionet dhe detyrat e A.P
• CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit, përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të AP, përshkrim të procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre
• Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të AP për të marrë vendime
• Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e AP (përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave - Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve)
• Legjislacion kombëtar (rregullore, akte ligjore dhe nënligjore)
• Ligji nr. 124/2024 për mbrojtjen e të dhënave personale
• Ligji nr. 119/2014 për të drejtën e informimit
• Kodi i sjelljes
• Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit
• Strategji
• Raport vjetor
• Manuale/dokument politikash, që ka lidhje me funksionet e AP dhe që prek publikun
• Legjislacion ndërkombëtar
• Koordinatori: Julita Shabani
• E-mail: julita.shabani@univlora.edu.al
• Adresa: L. Pavarësia, Rr. Kosova, 9401 Vlorë, Shqipëri
• Orari: e hënë - e premte 08:00-16:00
• Format kërkese / shpjeguese (hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim)
• Format ankese / shpjeguese (procedura e ankimit tek Komisioneri)
• Rezolutë e Kuvendit të Shqipërisë (nëse ka të tillë)
• Planet strategjike të punës
• Raporte monitorimi/auditimi (p.sh: KLSH)
• Dokumente të tjera që përmbajnë tregues të performancës së AP
• Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara
• Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset
• Donacione, sponsorizime
• Dokumente që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.
• Lista e kontratave të lidhura (përfshirë shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve)
• Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik
• Regjistri i realizimeve të prokurimit publik
• Informacion mbi zbatimin dhe monitorimin e kontratave, si dhe udhëzues e politika të ndryshme
Lista e Shërbimeve* që ofron AP, përfshirë:
• tarifat përkatëse (nëse ka)
• formular aplikimi
• afati kohor
• procedurë ankimimi
• standardet për cilësinë e shërbimit
Shënim: Lëshim dokumentacioni/Leje/Licenca/Autorizime etj.
• Njoftimi dhe konsultimi publik (Linku)
• Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi
• Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve
• Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
• Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AP
• Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike
• Lista e dokumenteve që administrohen nga AP me afatet e ruajtjes
• Formën e dokumenteve/informacioneve (elektronik, kopje fizike, audio, video, foto)
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve i përditësuar (sipas modelit të regjistrit të miratuar nga Komisioneri)
• Regjistri i kërkesave (2025)
• Regjistri koordinator (2024)
• Regjistri i kërkesave (2024)
• Regjistri i kërkesave (2023)
• Regjistri i kërkesave (2021)
• Regjistri i kërkesave (2019)
• Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AP
• Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve
• Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim
• Procedura e ankimimit
• Kërkesat dhe përgjigjet (të linkuara për AP që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat dhe përgjigjet)
• Njoftime të ndryshme
• Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
• Raporte
• Publikime doktorature
• Statistika
• Projekte
• Bashkëpunime etj.
Shënim: AP vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.
Në përputhje me nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” është përgatitur programi i transparencës për Universitetin e Vlores. Ky program përcakton kornizën ligjore të veprimtarisë së autoritetit në kuadër të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit”(LDI).
Nëpërmjet këtij programi UV-ja ndërton dhe rrit transparencën në punën e tij institucionale, nën garancinë e LDI-së. UV-ja do të përditësojë herë pas here Programin e Transparencës, në përputhje me pikën 2 të nenit 5 të LDI-së.
Informacioni i bërë publik në këtë program, synon të bëjë transparencën e veprimtarisë së punës së UV-së, nëpërmjet pasqyrimit të detajuar të tij në faqen zyrtare www.univlora.edu.al si dhe në mjediset e pritjes së publikut. Programi i Transparencës pasqyrohet në rubrika, tekste/përmbajtje, afat kohor për bërjen publike të tij, mënyrën e bërjes publike, si dhe strukturën përkatëse e cila prodhon ose administron dokumentin.
Në përmbajtje të programit të transparencës evidentohet skema e publikimit, e cila pasqyron menutë ku adresohet dokumenti në faqen zyrtare në internet. Përveç kësaj, çdo dokument është i aksesueshëm edhe në skemë.
Dokumentacioni i bërë publik do të jetë i përditësuar në formë e përmbajtje. Faqja zyrtare e UV-së është ndërtuar në atë formë që mundëson informacion për publikun pa kërkesë në format lehtësisht të kuptueshëm. Në rubrikat e faqes zyrtare pasqyrohen edhe informacione që karakterizohen nga kufizime të identifikimit të të dhënave personale për shkak të ruajtjes së privatësisë së individëve/subjekteve të të dhënave, etj.
Skema e publikimit paraqitet nëpërmjet tabelës përmbledhëse të evidentuar në këtë program