Programi i Transparencës |
| Rreth autoritetit |
Kuadri ligjor rregullator |
E drejta për t'u informuar dhe për t'u ankuar |
| Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të AP | Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat | Informacion në lidhje me performancën e AP |
| Shërbimet që ofrohen nga AP | Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AP | Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve |
| Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve | Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga AP | Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga AP |
- Struktura organizative/Organigrama
- Administrata
- Struktura e pagave
- Funksionet dhe detyrat e A.P
- CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit, përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të AP, përshkrim të procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre:
- Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të AP për të marrë vendime
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e AP (përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave - Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve)
- Plani strategjik
- Këshilli i Etikës
Vërtetim page Rektor dhe Administrator
Vendim Bordi për kategorinë e pagave për drejtorët
Vendimi i Bordit për pagat për personelin akademik
CV Administrator - Grigor Dede
Procedura e marrjes së vendimeve nga autoritetet dhe organet drejtuese të Universitetit “Ismail Qemali” Vlorë, në varësi të llojit dhe natyrës së tyre, mbështetet në “Ligj Nr. 80/2015 PËR ARSIMIN E LARTË DHE KËRKIMIN SHKENCOR NË INSTITUCIONET E ARSIMIT TË LARTË NË REPUBLIKËN E SHQIPËRISË”, Statutin, rregulloren dhe akte të tjera të brendshme të Universitetit të Vlorës “Ismail Qemali”.
Çdo person ka të drejtë të bëjë një ankesë apo kërkesë pranë Universitetit “Ismail Qemali”, Vlorë. Çdo kërkesë apo ankesë, me të cilën një person i drejtohet Universitetit të Vlorës “Ismail Qemali”, mund të bëhet në formë të shkruar; të deklarohet verbalisht para organit publik dhe të regjistrohet nga ky i fundit; ose në formë të shkruar. Kërkesa/ankesa konsiderohet në formë të shkruar edhe kur ajo dërgohet në rrugë elektronike në adresën julita.shabani@univlora.edu.al, me kusht që të tregojë qartë autorin e saj. Kërkesa/ankesa duhet të paraqesë qartë kërkuesin/ankuesin si dhe qëllimin e tij/saj.
- Legjislacion kombëtar (rregullore, akte ligjore dhe nënligjore)
- Ligji nr. 124/2024 për mbrojtjen e të dhënave personale
- Ligji nr. 119/2014 për të drejtën e informimit
- Rregullorja financiare e UV-së
- Kodi i sjelljes
- Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit
- Legjislacion ndërkombëtar
• Koordinatori: Julita Shabani
• E-mail: julita.shabani@univlora.edu.al
• Adresa: L. Pavarësia, Rr. Kosova, 9401 Vlorë, Shqipëri
• Orari: e hënë - e premte 08:00-16:00
• Format kërkese / shpjeguese (hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim)
• Format ankese / shpjeguese (procedura e ankimit tek Komisioneri)
• Procedura e kërkesës së informimit
- Raport monitorimi/auditimi (KLSH)
- Raport i kontrollit të pajtueshmërisë së veprimtarisë së Universitetit "Ismail Qemali", Vlorë, me aktet ligjore dhe nënligjore në fuqi
- Raport vjetor mbi veprimtarinë e UV-së, viti akademik 2023-2024
- C-Raport monitorimi 6-mujor për SKA 2021-2026 dhe planin e veprimit korrik-dhjetor 2024
- Sigurimi i Jashtëm i Cilësisë
- Sigurimi i Brendshëm i Cilësisë
- Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara:
- Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset:
miratimi i buxhetit për vitin 2025;
raport vjetor i veprimtarisë financiare për vitin akademik 2023-2024
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.
- RREGULLORE PËR SHËRBIMET E OFRUARA NDAJ TË TRETËVE PREJ UNIVERSITETIT "ISMAIL QEMALI"
- Lista e shërbimeve ndaj të tretëve
- Lista e shërbimeve ndaj studentëve
- Vendim Bordi Nr. 71, datë 20.10.2025 "Për miratimin paraprak të listës së shërbimeve ndaj të tretëve dhe tarifave të ofruara nga Departamenti i Gjuhëve të Huaja, UV"
- Vendim Bordi Nr. 30, datë 11.04.2025 "Për miratimin e tarifës për shërbimet e ofruara ndaj të tretëve nga Departamenti i Matematikës dhe Fizikës në Fakultetin e Shkencave Teknike dhe Natyrore"
- Vendim Bordi Nr. 79, datë 23.12.2024 "Për miratimin e listës së shërbimeve dhe ekspertizave të ofruara për shërbimet ndaj të tretëve nga FSHTN"
- Vendim Bordi Nr. 25, datë 12.10.2018 "Për përcaktimin e tarifave për shërbimet ndaj studentëve dhe të tretëve"
LIGJ Nr.146/2014 PËR NJOFTIMIN DHE KONSULTIMIN PUBLIK
Në Universitetin “Ismail Qemali” Vlorë, hartimi i akteve nënligjore, realizohet në zbatim të të drejtave dhe lirive që kanë njësitë bazë dhe kryesore (departamentet dhe fakultetet), referuar “LIGJI Nr.80/2015 PËR ARSIMIN E LARTË DHE KËRKIMIN SHKENCOR NË INSTITUCIONET E ARSIMIT TË LARTË NË REPUBLIKËN E SHQIPËRISË”. Senati Akademik dhe Bordi i Administrimit, vendos për miratimin e akteve të propozuara.
Kordinatori për të Drejtën e Informimit në UV: Julita Shabani
E-mail: julita.shabani@univlora.edu.al
Adresa: Rruga Kosova, 9401 Vlorë
Orari: 8:00-16:00
- Ligji Nr.9154, datë 6.11.2003 PËR ARKIVAT
- Vendim Nr. 4 datë 19.06.2017 "Për miratimin e 'Rregullores së Njësuar të Punës me Dokumentet në Autoritetet Publike të Republikës së Shqipërisë'"
- Rregullore për krijimin, regjistrimin, ruajtjen, shërbimin, dorëzimin e dokumenteve në Universitetin "Ismail Qemali"
- Lista e dokumenteve që administrohen nga AP me afatet e ruajtjes
- Forma e dokumenteve/informacioneve (elektronik, kopje fizike, audio, video, foto)
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve i përditësuar (sipas modelit të regjistrit të miratuar nga Komisioneri)
Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga AP
- Vendim Bordi Nr. 60, datë 15.08.2025
- Vendim Bordi Nr. 58, datë 17.07.2025
- Vendim Bordi Nr. 21, datë 28.02.2025
- Vendim Bordi Nr. 72, datë 23.12.2024
- Vendim Bordi Nr. 71, datë 23.12.2024
- Vendim Bordi Nr. 31, datë 11.04.2024
- Vendim Bordi Nr. 6, datë 23.02.2023
- Vendim Bordi Nr. 5, datë 24.01.2022
- Vendim Bordi Nr. 8, datë 08.02.2021
- Vendim Bordi Nr. 2, datë 09.01.2020
- Njoftime të ndryshme
- Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
- Raporte
- Publikime doktorature
- Statistika
- Projekte
- Bashkëpunime etj.
Shënim: AP vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.
Në përputhje me nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” është përgatitur programi i transparencës për Universitetin e Vlores. Ky program përcakton kornizën ligjore të veprimtarisë së autoritetit në kuadër të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit”(LDI).
Nëpërmjet këtij programi UV-ja ndërton dhe rrit transparencën në punën e tij institucionale, nën garancinë e LDI-së. UV-ja do të përditësojë herë pas here Programin e Transparencës, në përputhje me pikën 2 të nenit 5 të LDI-së.
Informacioni i bërë publik në këtë program, synon të bëjë transparencën e veprimtarisë së punës së UV-së, nëpërmjet pasqyrimit të detajuar të tij në faqen zyrtare www.univlora.edu.al si dhe në mjediset e pritjes së publikut. Programi i Transparencës pasqyrohet në rubrika, tekste/përmbajtje, afat kohor për bërjen publike të tij, mënyrën e bërjes publike, si dhe strukturën përkatëse e cila prodhon ose administron dokumentin.
Në përmbajtje të programit të transparencës evidentohet skema e publikimit, e cila pasqyron menutë ku adresohet dokumenti në faqen zyrtare në internet. Përveç kësaj, çdo dokument është i aksesueshëm edhe në skemë.
Dokumentacioni i bërë publik do të jetë i përditësuar në formë e përmbajtje. Faqja zyrtare e UV-së është ndërtuar në atë formë që mundëson informacion për publikun pa kërkesë në format lehtësisht të kuptueshëm. Në rubrikat e faqes zyrtare pasqyrohen edhe informacione që karakterizohen nga kufizime të identifikimit të të dhënave personale për shkak të ruajtjes së privatësisë së individëve/subjekteve të të dhënave, etj.
Skema e publikimit paraqitet nëpërmjet tabelës përmbledhëse të evidentuar në këtë program